Urząd Miasta i Gminy w Staszowie
tel.: 15 864 83 05
fax: 15 864 83 04
e-mail: biuro@staszow.pl

Sesje Rady Miejskiej on-line

Demontaż i usuwanie materiałów zawierających azbest

Burmistrz Miasta i Gminy Staszów informuje, że w ramach prowadzonego w 2017 r. zadania p.n. "Realizacja demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Staszów w 2017 roku", usunięto 18 407 m2 (202,478 Mg) materiałów zawierających azbest. Całkowity koszt zadania wyniósł: 71 169,39 złotych brutto. Gmina Staszów na realizację w/w zadania pozyskała z:

- Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach - 24 909,29 złotych

- Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie - 35 584,69 złotych

Pozostałe koszty w kwocie 10 675,41 złotych, zostały pokryte ze środków budżetu Powiatu Staszowskiego i Gminy Staszów.


30-10-2017, Marcin Jarosz
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.