Urząd Miasta i Gminy w Staszowie
tel.: 15 864 83 05
fax: 15 864 83 04
e-mail: biuro@staszow.pl

Sesje Rady Miejskiej on-line

ZARZĄDZENIE Nr 160/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Staszów z dnia 29.09.2021 roku

w sprawie powołania Komisji d/s odbioru końcowego zadania pn:
„Wyposażenie altany (drewniane meble do altany: Ławki, stoły + grill)” w ramach funduszu soleckiego na rok 2021 w miejscowości Smerdyna.
Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2021.1372) zarządzam co następuje:
§ 1
Dla dokonania oceny wykonania zadania pn: „Wyposażenie altany (drewniane meble do altany:Ławki,stoły + grill)”.
powołuję Komisję w następującym składzie:
1. Przewodniczący: Grzegorz Klimek - Urząd Miasta i Gminy Staszów
2. Członek: Jakub Kaczmarek - Urząd Miasta i Gminy Staszów
3. Członek: Robert Widanka - Urząd Miasta i Gminy Staszów
w obecności:
1. Usługi Ślusarsko – Remontowo – Budowlane Grzegorz Poniedzielski Sztombergi 56 A, 28 200 Staszów.
Przy udziale:
1. Sołtysa wsi Smerdyna
§ 2
1. Z czynności odbioru Komisja sporządzi protokół określający szczegółowo przedmiot odbioru.
2. Czynności, o jakich stanowi ust.1, Komisja dokona z należytą starannością, wiedzą techniczną, mając na względzie interes społeczny i gospodarczy Gminy Staszów.
§ 3
1.Termin rozpoczęcia pracy Komisji wyznaczam na dzień 07.10.2021.r. o godz. 10 °º
2.Termin zakończenia pracy Komisji ustalam do dnia zakończenia prac.
§ 4
Zobowiązuje się Wykonawcę do przygotowania dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia odbioru.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

BURMISTRZ
/-/ mgr Leszek Kopeć

01-10-2021, Robert Wojtal
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.