Usuwanie azbestu
Dofinansowanie usuwania azbestu
Burmistrz Miasta i Gminy Staszów informuje, że mieszkańcy, którzy zdemontowali pokrycie dachowe z płyt azbestowych (eternitu) lub planują demontaż szkodliwego pokrycia w 2021 roku, mogą ubiegać się o dofinansowanie kosztów związanych z utylizacją groźnych dla zdrowia materiałów.
20.01.2021
Czytaj więcej
Ponad 228 ton azbestu mniej
Od 2014 roku w gminie Staszów trwa sukcesywne usuwanie materiałów zawierających niebezpieczny dla zdrowia azbest. Zadanie to realizowane jest w ramach umowy na odbiór i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest. W 2020 roku usunięto ponad 228 ton materiałów zawierających tą niebezpieczną substancję.
16.09.2020
Czytaj więcej
Usuwanie azbestu w 2019 roku
Burmistrz Miasta i Gminy Staszów informuje, że w ramach usuwania materiałów zawierających azbest, z terenu Miasta i Gminy Staszów, w 2019 roku, usuniętych zostało 20 048 m2 materiałów zawierających azbest o łącznej masie ponad 220 ton.
06.02.2020
Czytaj więcej
INFORMACJA DLA WŁAŚCICIELI BUDOWLI I BUDYNKÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY STASZÓW
Azbest to nazwa minerału włóknistego występującego w przyrodzie, który wykazuje znaczną wytrzymałość na rozciąganie, źle przewodzi ciepło, ma właściwości dźwiękochłonne i jest względnie odporny na działanie czynników chemicznych. Azbest znany jest od kilku tysięcy lat. Szerokie jego zastosowanie nastąpiło w wyniku rewolucji przemysłowej w okresie ostatnich 100 lat.
28.06.2018
Czytaj więcej
Mniej azbestu w Gminie Staszów
W piątek, 27 kwietnia, w Urzędzie Miasta i Gminy w Staszowie burmistrz Leszek Kopeć podpisał z wykonawcą umowę na realizację demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Staszów w 2018 roku.
07.05.2018
Czytaj więcej